Skiën

Skiën

maandag 1 april 2019

Brieven aan de ouders (met af en toe een schrijffoutje in)

Beste mama,

Het is hier heel leuk maar wel heel warm met onze helm en onze handschoenen op.
Heel leuk dus.

Groetjes Thomas!!

Dag allemaal thuis,

het is hier heel leuk,het lukt al goed met de ski's en het weer is heel goed.
het is wel wat warm met die dikke kledij.

groetjes Ilah


tis hier tof
fiona

Dag mama en papa,
Het is hier echt supertof en je hoeven jullie geen zorgen te maken

Nona

Dag  Mama en Papa,

Hier is het super en er is hier mega lekker eten.
hier is het dus heel fijn ,hopelijk bij jullie ook .

Norah !!!

Dag mama,papa en Sander

Het is hier heel mooi in Italië en het is mooi weer
Skiën gaat al een beetje maar het is toch moeilijker als ik dacht

groetjes  Lotte

 dag familie ,
bedankt voor de lieve,leuke brieven .....
ik amuzeer mij hier en nog niks gebroken wat mij verbaast
ik kan al een beetje skieen het is hier mooi in Italie
vele lieve groetjes
Fiebe

Mama,papa en zus
Ik wil jullie zeggen dat het goed met mij gaat en dat ik veel fun heb ik hoop dat jullie het daar ook leuk hebben.
groetjes, Victor ps. i love jullie


papa,Ellen

het is zeer goed met mij ik ben al is gevallen, maar ik vond het leuk 
maak je maar geen zorgen ik ben oké het is hier zalig het eten man ik wou dat jullie hier waren en er ook van proefden dan zou om ver vallen

Groetjes Yorrit

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn te lezen dat het goed gaat met jullie allemaal. Lekker eten, mooie kamer, fantastisch weer, mooie omgeving. Meer moet dat niet zijn zeker?!
    Nog heel veel plezier.
    Dikke knuffel voor Thomas, de Mamsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ilah, tof om te horen dat alles goed gaat! Heel veel plezier nog en vooral ... geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat ook ward zich amuseert kan niet wachten op zijn bericht

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kunnen onze fans reageren: