Skiën

Skiën

dinsdag 2 april 2019

Brieven aan de ouders (deel 4)

dag mama hoe gaat het daar? hier in Italie gaat het supergoed en ik heb een verassing voor jou!!!!!!!
Ward

hey iedereen

hier is alles goed en wel hopelijk bij jullie ook ik kan al goed skien  en ik heb een cadeautje voor Lucas en Omie Paule en Omie

Tot vrijdag !!
NORAH!

hoi allemaal

het skien kan ik goed en het eeten is super lekker!.

Alles is leuk hopelijk bij jullie ook

Groetjes, Aaron

Hallo mama en papa
Hoe gaat het in Belgie
Ik kan al goed skien

Groetjes,Salman

dag papa en mama
hoe   is het met jullie en ferre  ik en maurits zitten altijd bij meester niels we skien goed
en hoe is het in belgie
dikke groetjes van Casper

Hallo Mama en Papa
Met mij gaat goed ik kan al zeer goed skièn ik mis jullie alle bij.
Wij hebben gisteren pasta met spinazie gegeten.

Groetjes Arin


Hey mama,papa,nasa,broer

alles goed daar ?
Met mij is hier alles prima.

Groetjes Alyssa


Dag Mama, Papa, Farah(,Esma),

het is hier heel leuk, ik ben bijna prof-skier.
Hoe gaat het daar?
Zorg goed voor Billi he =).

Veel groetjes van Khalid.

8 opmerkingen:

  1. Dag Alyssa en alle skiërs blij om te horen dat het goed gaat amuseer je maar goed hier iedereen mist jou en wij hebben gezien dat je al flink kan skiën love you mama Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Khalid, met ons gaat alles goed. Ook met Billy ; ) Ben blij dat je het naar je zin hebt daar. Geniet ervan! Groetjes mama, papa, Farah en Esma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Aaron,
    Leuk om te lezen dat het skiën goed gaat.
    Ik geniet ervan om jullie foto's te zien.
    Groetjes Vicky en Noah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juna,
    Heb reeds veel mooie foto's gezien op de blog. Mooie omgeving. Hopelijk gaat het skiën al goed. Geniet ervan en vele groetjes
    Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo aaron ,

    Ben blij te horen dat het daar goed gaat, kijk uit naar je verhalen ... heb jou oon mailtjes gestuurd ... mocht je ze kunnen lezen , vrijdag wacht ik jou ook op aan school , groetjes papa, ellen en olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag meid,
    Blij te horen dat het prima gaat met jou.
    Geniet er nog maar wat van.
    De groetjes van je broertje(die je ook heel hard mist).
    Ook van Nasa, Prince, Leia, Eefje en mij natuurlijk.
    Nog veel plezier kleintje.
    Meneer tat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag zusje ik ben blij dat alles goed gaat met jou ik mis je.
    Van Kleine man

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag zusje ik ben blij te zien dat alles goed met je gaat geniet nog maar wat.
    Van kleine man

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kunnen onze fans reageren: