Skiën

Skiën

dinsdag 2 april 2019

Brieven aan de ouders (deel 3)

Dag: Mama,Papa,Daisy
ik vind het hier kei tof veel geleerd over skiien en ik kan paralel ski
ps: de rode zak heb ik gevonden maar het papiertje
Keano

dag mama,papa,majje en amélie
ik en Eline vinden het hier kei tof we hebben hier al veel geleerd.pizzapunt en een beetje paralel.
we missen jullie
groetjes Eline en Noémi.


Dag mama en papa ik ben hier gelukkig ik voel me goe en ik mis jullie heel erg en skiien is echt leuk
 En het Hotel is perfect het eten alles is perfect en ik wou jullie bedanken dat da hebben betaalt
De meesters en de juffen waren perfect

Groetjes Samssi

dag mama en papa
het is hier leuk we hebben gisteren fakkeltocht gedaan en we hebben leren skiien
groetjes Tibo

Dag mama het is hier echt gezellig in italie ik hoop dat jij het ook gezellig hebt daar
Groetjes Ilias

Dag mama, papa, Narjiss, Samar en Intissar

Het is hier heel leuk om in Italie te skien de eten is hier lekker, het hotel heet Hotel Reichegger ik mis jullie heel erg.

Groetjes, Yassir

2 opmerkingen:

  1. Dag mijne beste vriend das wel super goed e dat je het daar tof vind en dat je je al goed geamuseerd hebt . Ola je kunt al goed skiën dan super . A je hebt de rode zak gevonden hehe das super . Alle amuseer je daar nog ewa e love you e vanwege mama, daisy en papa ps tik hem aan man ��������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag mijn lieve meisjes,

    Fijn dat jullie het leuk vinden!
    Chanel mist jullie heel erg, ze zal blij zijn als ze jullie vrijdag terug ziet. En wij ook natuurlijk.

    Dikke kussen van mama, papa & Amélie ������

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kunnen onze fans reageren: